
:کسی که برایت ارامش بیاورد... xa0 مستحق ستایش است..................... xa0 انسان ها را در زیستن بشناس... xa0 نه در گفتن... xa0 در گفتار همه اراسته اند. كوروش ميگويد:"بودن با كسى كه دوستش ندارى و نبودن با كسى كه دوستش دارى همه اش رنج است،پس اگر همچون خود نيافتى مثل خدا تنها باش و اگر يافتى انرا چنان حافظ باش كه گويا جزء ي از وجود توست!!!... با تشکر از : سودابه...
ادامه مطلب